Ile takich okazji sprzedażowych tracisz każdego dnia, tygodnia, miesiąca, a nawet roku? I to tylko dlatego, że Twoja strona internetowa, nie zrobiła na tyle dobrego wrażenia na odbiorcy, aby ten zechciał pozostać na niej dłużej, by zapoznać się z Twoją ofertą.
My, copywriterzy, nie wszystko możemy zrzucić na web designerów i grafików. Oni najczęściej naprawdę robią, co mogą, aby Twoja strona była atrakcyjna dla klienta. Jeśli jednak nie dostarczysz im „wypasionych treści”, to ich praca, a Twoje pieniądze, pójdą na marne.
Z drugiej strony, nawet stosunkowo prosta strona www, na której znajdą się teksty, które idealnie trafią w potrzeby Twojego klienta, sprawi, że rozgości się on na niej na dłużej:
- zechce ją bliżej poznać,
- przejrzy interesujące go podstrony,
- zajrzy do sklepu lub na stronę z Twoją ofertą,
- i w końcu podzieli się z Tobą zawartością swojego portfela.