Oferta Sprzedażowa

Pokaż potencjalnym klientom, jak zmieni się ich rzeczywistość, gdy tylko zaczną używać twoich produktów

Ile razy znalazłeś się w takiej sytuacji?

Zainwestowałeś mnóstwo czasu i pieniędzy w stworzenie nowego produktu lub usługi. Wydawało ci się, że idealnie wpasowałeś się w potrzeby i oczekiwania klientów. A jednak twój produkt nie sprzedaje się tak, jak tego oczekiwałeś. 

  • może powinieneś obniżyć cenę?
  • może źle dobrałeś grupę odbiorców?
  • może coś jest nie tak z twoją reklamą?

A może zrobiłeś wszystko, jak należy tworząc dany produkt lub usługę, lecz to twoja oferta sprzedażowa nie jest w stanie przekonać klienta do zakupu?

Możesz mieć najlepszy produkt lub usługę na świecie. Jednak, jeśli nie będziesz umiał go sprzedać, to nikt się o tym nie dowie. A ty nigdy nie odzyskasz środków, które zainwestowałeś w swoje produkty.

Kiedy w końcu zaprezentujesz klientom swój produkt za pomocą profesjonalnej oferty sprzedażowej, to twoja sprzedaż w końcu ruszy z miejsca. Przestaniesz zastanawiać się, co jest nie tak z twoim produktem, a zaczniesz go po prostu sprzedawać.  

Wierzę, że włożyłeś mnóstwo pracy i serca w swój najnowszy produkt.

Wierzę, że jest on tak dobry i dopieszczony, jak tylko może być.

Wierzę, że spełnia on oczekiwania klientów.

 

Tylko, czy Twoi klienci o tym wiedzą? I czy wierzą w to na tyle, aby sięgnąć do kieszeni?

Jeśli nie zaprezentujesz odpowiednio swojej oferty, to klient:

  • NIE będzie wiedział, co chcesz mu sprzedać,
  • NIE będzie rozumiał, do czego twoje produkty są mu potrzebne,
  • NIE będzie w stanie sobie wyobrazić jakie efekty przyniesie ich stosowanie.

A bez tego w 99 przypadkach na 100 nic od ciebie nie kupi!

NATOMIAST:

Dobra oferta sprzedażowa sprawi, że klient bez wahania przeznaczy swoje ciężko zarobione pieniądze na owoc Twojej ciężkiej pracy.

Dobra oferta sprzedażowa zmieni środki zamrożone w produkcie, w żywą gotówkę na Twoim koncie.

Dobra oferta sprzedażowa zapobiegnie wielu reklamacjom, ponieważ Twoi klienci będą dokładnie wiedzieli, co kupują.

Nie wiesz, skąd wziąć taką ofertę sprzedażową? Pokażę Ci, jak to zrobimy, jeśli tylko skorzystasz z moich usług! 

Twoja oferta zacznie sprzedawać, ponieważ:

  • przyciągniemy uwagę Klienta intrygującym nagłówkiem,
  • odniesiemy się do sytuacji, w jakiej obecnie znajduje się Klient, tak aby poczuł się zrozumiany,
  • pokażemy Klientowi potencjalne przyczyny jego problemów, by wiedział, że wiemy, z czym się mierzy na co dzień,
  • uświadomimy Klientowi, w jaki sposób twój produkt rozwiąże jego problemy lub pomoże pokonać przeszkody, przed jakimi stanął,
  • zaprezentujemy twój produkt językiem korzyści: wymienimy jego najważniejsze cechy i zalety oraz pokażemy korzyści, jakie z nich wynikają, dzięki czemu Klient będzie wiedział, czego może spodziewać się po twoim produkcie,
  • przedstawimy cię (lub twoją firmę) jako eksperta, dzięki czemu Klient będzie miał poczucie, że kupuje od specjalisty,
  • pokażemy, dla kogo przeznaczone są twoje produkty lub usługi, a kto nie musi z nich korzystać, dzięki czemu unikniesz wielu reklamacji,
  • przedstawimy opinie i referencje od dotychczasowych Klientów, dzięki czemu kolejne osoby będą bardziej skłonne, aby skorzystać z twojej oferty,
  • obronimy cenę twoich produktów lub usług, dzięki czemu nie będziesz słyszał, że jest za drogo,
  • rozwiejemy wątpliwości Klientów, czym ostatecznie przekonamy ich do zakupu,
  • dodamy wezwanie do działania, dzięki czemu klient od razu będzie mógł zakupić produkt (tak, będzie magiczne CTA i to w kilku miejscach oferty!!!).

Kim jestem?

Nazywam się Ania Błażejewska-Płachecka i od ponad 3 lat tworzę dla moich klientów treści do internetu, w tym oferty sprzedażowe na landing page, podobne do tej, którą obecnie czytasz😊.

Moja oferta

W ramach naszej współpracy:

Zaprojektuję profesjonalny tekst sprzedażowy, który:

  • od razu przyciągnie uwagę klientów i wzbudzi ich zainteresowanie,
  • pokaże klientom, jak Twój produkt czy usługa rozwiązuje ich problemy,
  • z góry rozwieje ewentualne wątpliwości, jakie mogą się pojawić u klientów,
  • sprawi, że twoi klienci bez trudu dostrzegą wartość produktów lub usług, które sprzedajesz i zapragnął z nich skorzystać.
  • będzie miał formę oferty na landing page lub tekstu, który będziesz wysyłał bezpośrednio do potencjalnych klientów. 

Ile kosztuje nasza współpraca?

W przypadku ofert sprzedażowych liczy się przede wszystkim efekt, a nie liczba znaków. Wszystko dlatego, że treści na stronie www mają zwrócić uwagę klienta jakością, a nie długością.

Uwaga!

Moja usługa tworzenia profesjonalnych ofert sprzedażowych nie jest dla wszystkich.

Moja oferta jest dla Ciebie, jeśli:

  • nie jesteś zadowolony ze sprzedaży swoich produktów,
  • nie wiesz, jak stworzyć skuteczną ofertę sprzedażową,
  • nie masz czasu na projektowanie ofert sprzedażowych.

Moja oferta NIE jest dla Ciebie, jeśli:

  • masz już ofertę, które sprzedaje,
  • jesteś marką, która jeszcze nie zdąży wypowiedzieć do końca zdania „Mam nowy produkt!”, a już znika on ze sklepu,
  • jeszcze nie masz żadnych produktów lub usług, które sprzedajesz,
  • chcesz samodzielnie tworzyć oferty sprzedażowe swoich produktów.

FAQ

Najpierw omawiamy, czego ma dotyczyć oferta sprzedażowa. Jeśli ustalimy warunki współpracy, podpisujemy umowę.

Następnie wysyłam do ciebie brief z pytaniami, które pomogą mi poznać produkt lub usługę, jaką sprzedajesz oraz zrozumieć klientów, którzy mają go kupić.

Gdy dostanę od ciebie odpowiedzi, przystępuję do pogłębionego researchu. Może się również zdarzyć, że zadam ci kilka dodatkowych pytań, aby wyjaśnić wszelkie niejasności.

W kolejnym etapie przystąpię do projektowania tekstu sprzedażowego. Następnie gotową ofertę prześlę ci do akceptacji.

Jeśli będziesz mieć jakieś uwagi, na ich podstawie poprawię tekst, po czym ponownie podeślę tekst do akceptacji. W razie dalszych uwag naniosę kolejne poprawki.

Najpóźniej na tym etapie powinieneś otrzymać ode mnie w pełni profesjonalną ofertę sprzedażową, więc będziemy mogli przystąpić do rozliczenia.

To zależy w dużej mierze od czasu, jaki potrzebujesz na wypełnienie briefu. Zresztą takie kwestie omawiamy jeszcze przed podpisaniem umowy. Możesz jednak przyjąć, że tekst będzie gotowy w 5 dni roboczych od momentu odesłania briefu.

Zgodzę się z tym, że nikt nie zna tak dobrze twojego produktu, jak ty sam. Z tego względu na początku naszej współpracy poproszę Cię, abyś odpowiedział na kilka pytań, które pomogą mi zrozumieć twój produkt oraz twoich klientów.

Tworzone przeze mnie oferty są „klientocentryczne”. Skupiają się przede wszystkim na twoim kliencie i jego potrzebach oraz pokazują mu, w jaki sposób twój produkt rozwiąże jego problemy.

Poza tym zaprojektowana przeze mnie oferta sprzedażowa nie będzie bezpłciowym tekstem, który może dotyczyć dowolnej usługi. Zamiast tego otrzymasz ode mnie zindywidualizowaną oferta, łącząca w sobie potrzeby i problemy twojego klienta z dostarczanym przez ciebie rozwiązaniem.

Dobra oferta sprzedażowa nie jest opisem twojego produktu, ale ścieżką, która pokazuje klientowi, co twój produkt, może zrobić właśnie dla niego.

Do tworzonego tekstu przysługują ci bezpłatnie 2 poprawki. Pamiętaj jednak, że na początku współpracy poproszę cię o wypełnienie briefu. Pozwoli on uniknąć sytuacji, w której dostaniesz tekst, który w ogóle nie przypadnie ci do gustu. 

Przede wszystkim rozliczam się na podstawie faktury VAT, którą wystawiam po wykonaniu zlecenia.

Czy masz jeszcze jakieś pytania?
Napisz do mnie na kontakt@mocslowa.com.pl lub wypełnij formularz.

Nie wiesz, jak stworzyć treści na stronę internetową, które przyciągnął uwagę potencjalnych klientów? A może szukasz copywritera, który będzie regularnie tworzył artykuły na firmowego bloga?

Koniecznie sprawdź, co jeszcze mogę dla Ciebie napisać