Blog firmowy

Zbuduj pozycję eksperta i nawiąż trwałe relacje z klientami dzięki regularnej publikacji artykułów blogowych

Skoro trafiłeś na tę stronę, to pewnie nie muszę Ci przypominać o takich korzyściach z posiadania firmowego bloga, jak:

  • budowanie wizerunku eksperta,
  • zwiększenie rozpoznawalności firmy o 70%,
  • zwiększenie liczby zindeksowanych stron o 434%.

Mogę roztaczać przed Tobą niesamowite wizje tego, jak rozkwitnie Twój biznes, gdy tylko zaczniesz regularnie publikować artykuły na firmowym blogu. Jednak to nie rozwiąże Twoich problemów, prawda?

Jeśli:

  • nie masz czasu na regularne pisanie treści na bloga,
  • masz pilniejsze sprawy niż wymyślanie kolejnych tematów na artykuły blogowe i tworzenie harmonogramu publikacji,
  • z języka polskiego miałeś w szkole „tróję” i (na litość!) nie jesteś pisarzem, tylko przedsiębiorcą, a do tego nie masz zielonego pojęcia, jak stworzyć dwustronicowy tekst na temat, który Ty potrafisz zamknąć w 3 zdaniach, to…

… nie jesteś sam!

Od ponad 3 lat...

… pomagam osobom takim, jak Ty: Przedsiębiorcom, od których wymaga się, aby byli specjalistami nie tylko w swojej branży, ale także z zakresu finansów i księgowości, nieustannie zmieniającego się prawa, marketingu, sprzedaży i… blogowania!

Jeśli jednak uważasz, że regularne tworzenie treści na bloga firmowego nie jest dla Ciebie, napisz do mnie i daj mi znać, co mogę dla Ciebie napisać.

Moja oferta

W ramach naszej współpracy:

Stworzę artykuły blogowe:

  • zgodnie z zasadami webwritingu – przez co Twoi odbiorcy chętnie będą je czytać,
  • zoptymalizowane pod SEO – dzięki czemu będą wspierały Twoją stronę w wyszukiwarce Google, więc więcej klientów na nią trafi,
  • wartościowe i merytoryczne – w oczach klientów staniesz się prawdziwym ekspertem,
  • łatwe w odbiorze – Twoim klienci w końcu zrozumieją, o czym piszesz,
  • poprawne pod względem ortograficznym i gramatycznym.

Pamiętaj, że do każdego artykuły możesz zgłosić uwagi, a ja naniosę stosowne poprawki bez żadnych dodatkowych opłat.

Wymyślę tematy na artykuły blogowe:

  • wokół słów kluczowych, które Twoi potencjalni klienci wyszykują w Google,
  • odpowiadające na problemy Twoich klientów,
  • będą zawsze aktualne lub odpowiadające aktualnym trendom.

Przedstawię Ci harmonogram publikacji:

  • dopasowany do aktualnych trendów czy wydarzeń.
  • w którym poszczególne artykuły będą z siebie naturalnie wynikać,
  • gdzie treści z poszczególnych kategorii blogowych będą się ze sobą regularnie przeplatać.

Opublikuję artykuły na Twoim blogu:

  • zgodnie z twoimi wytycznymi dotyczącymi formatowania tekstu oraz zasadami SEO,
  • zawierające linki do poprzednich publikacji, a także serwisów zewnętrznych,
  • wraz z określeniem kategorii blogowej, dopasowaniem tagów, dodaniem opisu meta description oraz zdjęć.

Za piękne, aby było to prawdziwe? No cóż, masz w tym nieco racji. Jest jedna rzecz, której nie potrafię, a jest nią tworzenie grafik. Jeśli jednak chcesz, mogę dodatkowo wyszukiwać zdjęcia w darmowych bankach zdjęć, które będą dopasowane do tematyki artykułu.

Jak wygląda nasza współpraca?

W dużej mierze zależy to od Ciebie i Twojego zapotrzebowania na teksty do newslettera. Możemy pracować według ściśle określonego harmonogramu, a teksty będziesz otrzymywał ode mnie konkretnego dnia (np. co tydzień w środę 1-2 teksty).

Możemy się też umówić, że nasza praca będzie mniej regularna. Wówczas w chwili zapotrzebowania zlecasz mi napisanie kilku tekstów, a ja je zrealizuję do określonego terminu (w takim przypadku musisz się jednak liczyć z tym, że na teksty będziesz musiał zaczekać około 2 tygodni lub że podeślę Ci je na raty).

PS: jeśli planuję urlop, który wpływa na terminy realizacji moich zleceń, zawsze Cię o tym wcześniej uprzedzę. Dzięki temu mogą napisać teksty „na zapas” lub możemy sensownie zaplanować taką przerwę.  

A skąd w ogóle będę wiedziała, o czym pisać na Twoim blogu?

Przede wszystkim na początek naszej współpracy zadam Ci kilka pytań, dotyczących tekstów, które mam dla Ciebie stworzyć. Poza tym samych artykułów nie tworzę „z głowy”. Najpierw wykonuję solidny research w języku polskim lub angielskim. A jeśli czegoś nie jestem pewna, dopytam.

Ile kosztuje nasza współpraca?

W przypadku treści na bloga preferuję rozliczenie za 1000 zzs, czyli znaków ze spacją.

Jak wygląda nasze rozliczenie?

Przede wszystkim rozliczam się na podstawie faktury VAT, którą wystawiam zazwyczaj pod koniec miesiąca.

Czy masz jeszcze jakieś pytania?
Napisz do mnie na kontakt@mocslowa.com.pl lub wypełnij formularz.

Potrzebujesz treści na stronę internetową? A może szukasz specjalisty do przygotowania oferty sprzedażowej?

Koniecznie sprawdź, co jeszcze mogę dla Ciebie napisać