Jeśli:
- nie masz czasu na regularne pisanie treści na bloga,
- masz pilniejsze sprawy niż wymyślanie kolejnych tematów na artykuły blogowe i tworzenie harmonogramu publikacji,
- z języka polskiego miałeś w szkole „tróję” i (na litość!) nie jesteś pisarzem, tylko przedsiębiorcą, a do tego nie masz zielonego pojęcia, jak stworzyć dwustronicowy tekst na temat, który Ty potrafisz zamknąć w 3 zdaniach, to…
… nie jesteś sam!
Od ponad 3 lat...
… pomagam osobom takim, jak Ty: Przedsiębiorcom, od których wymaga się, aby byli specjalistami nie tylko w swojej branży, ale także z zakresu finansów i księgowości, nieustannie zmieniającego się prawa, marketingu, sprzedaży i… blogowania!
Jeśli jednak uważasz, że regularne tworzenie treści na bloga firmowego nie jest dla Ciebie, napisz do mnie i daj mi znać, co mogę dla Ciebie napisać.